Sunday, 30 June 2013

bila ex student datang ucap selamat tinggal

yer agak surprise... terharu.  bila derang kumpul duit ramai2 beli hotdog. dan masak kat umah aku.anak murid aku ni. aku pgg derang dari form 4... alhamdulilah skang dah form 2. igt juga kat cikgu garang cam singa ni


mula2 amik gambar ada org tegur.ei kenapa semua tak buka mata


 ha hambik ko... bulat tak mata ai


 ye layankan je la. peace yo.cikgu nak juga 


 ok yg sebelah tu namanya cik pah.paling kecik dlm kelas aku :)


 dulu kan dia suka je dok bergayut2 kat kain aku tuh... kalu aku beli kasut baru dia mg perasan.alert sungguh


 ha kan... dah biasa.siap baring2 kat rumah aku lagi


 bergambar lagi...huhuh.. ramai ckp muka aku cam baru nangis...huhuh


ni ank bujang aku.namanya firdaus,eh en suami la.dulu kawan2 dia selalu kene kan dia sbb nama sama cam en suami


sesungguhnya, wahai anak-anak ku... cikgu terharu sgt dgn kedatangan kamu.terima kasih sbb tolong kemaskan barang cikgu. terima kasih bawakan makanan. halalkan masa yg  cikgu 'curi' dr kamu, yg patutnya cikgu mengajar, tp cikgu tak dpt ajar ats urusan sekolah, mesyuarat, kursus dan sebagainya. maafkan cikgu andai ada terkasar bahasa mahupun perbuatan. IN SHA ALLAH. ada jodoh anjang kita jumpa lagi...

4 comments:

  1. dh mcm kwn2 je eka...sama cute je..xtau mana cikgu mana student..:)

    ReplyDelete
  2. erm setiap pertemua mesti ada perpisahan hihi....tak per kak eka, mudahan dapat ank murid yang baik2 di sekolah baru....
    eh melawat guna rumah baru hihih

    ReplyDelete
  3. ehh..ingat kawan2 eka tadi..nak sama dah size ..hee..gurau2 je :)

    ReplyDelete