Monday 21 November 2011

setan gred dabel A

ketawa besar bila aku dengar perkataan ni keluar dari mulut en somi
setahu aku dabel A tu kan jenama kertas...agaggga

tah kenapa sejak 2 menjak ni en somi suka sgt nak tido time maghrib
aku bebel2 la... kan tak elok tido time2 tu
so masa aku tgh wat keje
tetiba terpacul perkataan tu dari mulut dia
aduh lucu betul, dengan mata separuh buka nya, dia ckp
sayang, setan gred dabel A dah mai kacau abg ni, tolong



adoiii kenapa perlu dabel A, nak menunjukkan betapa kuatnya syaitan tu kah
korang, masa kecik dulu penah tak korang imagine camne rupa bentuk syaitan
dulu kan ada org penah tunjuk gambar syaitan kat aku, tak tau la betul ke tak
katanya, pakcik dia ambil di gua hirak, wallahualam...aku tak tau sejauh mana kebenaran citer ni, 
sbb pikiran budak2 lagi time tu... tu pn takut2 masa kawan tu tunjuk...



3 comments:

  1. dulu mase kecik2 tak tau pun perkataan setan tu, hehehehe~ tau sunok je, heee....

    ReplyDelete
  2. mak zana selalu jer pesan x elok tido timw maghrib.. ngntuk macamne pun kena tahan..

    ReplyDelete