Sunday 25 December 2011

4 malam tanpa en suami

di waktu ini, aku sorang je yg belum tido
mama abah dah tido
en suami ??? masih dalam perjalanan 
semoga beliau selamat sampai ke bintulu
actually, aku baru je balik dari antar en suami
en suami kene balik skolah jap + antar borang sbpa kitorang
tp 29 balik ke penang semula, then 31 baru balik ke bintulu sama2 dgn aku
haiyooo..tinggal bape ari je lagi dah nak kena balik sana. tak suker

baru je bape jam en suami tak de depan mata
perasaan sedihhhh sudah menyelubungi aku...
laju je air mata ngalir masa en suami cium tadi
kenapa ae???
walhal... selama 26 tahun boleh je hidup tanpa dia
aku tak tau canne rasanya bila suami isteri pjj
disebabkan itu la, aku takut2 nak mitak pindah
takut berjauhan dgn en somi... malam ni tido bertiga
mama + abah + me




oh rindu sangat sama kamu !!!!
ada apa ya dgn dia?
sob sob sob


1 comment:

  1. Salam..Eka ditinggal sekejap tu ler menyedarkan kita betapa berharganya suami semasa ada...

    Eh naper x pos jer borang tuu?ada juga cikgu yg ngajar kt sarawak..tp dorang pos lepas sign..

    ReplyDelete