Wednesday, 1 May 2013

sama, tp tak serupa

sebelum cerita insiden yang  berlaku pada hari ini.meh nak share satu gambar


Senorita ak Billy-juara bintang kecil

dan ini tak perlu diperkenalkan lagi di sini *kenapa badan aku bongkok*


apakah persamaan antara kedua-dua gambar tersebut

10 comments:

  1. haha baju sama. nasib bukan dalam masa yg sama kalau tak mesti dh sipu sipu dh :p

    ReplyDelete
  2. cha... baju eka tu.. eka bg kat dia :)

    ReplyDelete
  3. heheh baju sama. tersamalah pula :)

    ReplyDelete
  4. heheheeee...
    Eka Baju same la...
    eka kasi senorita pinjam ke baju tu
    heeee~

    ReplyDelete
  5. ni kanak2 pakai baju dewasa ke dewasa pakai baju kanak2? heheheheh...

    ReplyDelete
  6. wah... muat2 je budak tu pakai
    hehehe

    ReplyDelete
  7. anak murid sama saiz dengan cikgu.. kecikkkkkknya cikgu ni!!! comel sesangat!!!

    ReplyDelete
  8. Comelnya...
    Gambar adik kita yg kat bawah tu dah pandai bergaya..
    hahaha

    ReplyDelete