Wednesday, 23 October 2013

cuti sekolah 2014

nak share ni je dulu.wink wink.eleh.. sapa la yg nak bawa ko tu gi jalan2 eka.ferasantan

6 comments:

  1. ke mana la tu nak jalan eka ;-) mesti dah berlegar-legar kat otak tu nk g mana

    ReplyDelete
  2. cepat eka book flight! hehheee

    ReplyDelete
  3. eleyhhh eka mesti ada dh plan tu nk jln2.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum la wani.belum lg wat masa ni :)

      Delete
  4. susu. tak gi mana2 pun. cari tiket nak jumpa kekanda jer kot.tu pun kalu masih tak dpt pindah la

    ReplyDelete
  5. leh book je.duit nya takde tak jadi gak.. eida sponsor eka nak

    ReplyDelete