Sunday 29 July 2012

GIVEAWAY TUDUNG FAREEDA by Errina Rahim

dah lama rasanya tak join giveaway... tp giveaway yg ini ai suka... sgt menarik perhatian...heheh.. mana tau untung2 dpt tudung fareeda kan. dah la tgh cari tudung utk raya ni.ngeee...

::: Jadi Followers blog rina- done

::: Buat New Entry bertajuk "GIVEAWAY TUDUNG FAREEDA by Errina Rahim - done

::: Klik pada gambar dan save kemudian letakkan gambar beserta link giveaway ke dalam entry tadi- done






::: Ceritakan kenapa anda amat suka pada TUDUNG FAREEDA Nyata Jelita secara ringkas sahaja - done


saya suka pakai tudung fareeda, kerana 
~ mudah, main sarung je 
~ kemas, jahitannya mmg kemas
~ selesa, material yg digunankan amat selesa dan lembut
~ cantik, pernah saya ke kedai, belek2 anak tudung, sekali ada org@customer menyapa. tudung ni beli kat ne... saya ckp beli kat butik fareeda. pastu org tu cakap kat tokey kedai..."haaa lain kali jual la tudung cenggini" tergamam saya mendengarnya... dari situ saya tau tudung ni mmg unik.mempunyai keistimewaan tersendiri dan saya terperasan masa gi mall ada mata yg memandang sampai 2 kali dia toleh. pastu mama yg berjalan belakang saya terdengar budak2 tu ckp 'cantik la tudung dia' oh ini bukan edisi masuk bakul angkat sendiri..kenyataan...ngeee.. hanya org yg memakainya sahaja pernah merasai... malangnya skang ni klon fareeda amat berleluasa...sedih




::: Kongsikan bersama gambar tercantik anda memakai tudung fareeda @ yang tidak ada boleh letakkan gambar tudung yang anda impikan - done




gambar cantik takde la, yg ni je ada..& kebanyakannya gambar,gambar makan pulak...adeh..



Selepas publish entry, sila link kan entry anda ke dalam ruangan comment entry giveaway ini supaya saya boleh berkunjung ke blog anda - done

nak tag lola dan intan. buat jgn tak buat :)




1 comment: