Monday 3 December 2012

tak dpt tudung fareeda, carpet pun jadi la

byk kali dah pegi butik fareeda tp takde rezki. kali pertama butik mmg tutup sbb hari ahad, kali kedua gara2 jam, lewat sampai, butik  pun dah tutup. selamat duit poket :) oh itu tanggapan awal jer. hakikatnya?


hmmm...


dasar eka... mmg tak paham bahasa... kalu org lain mesti anggap takde rezki.. tp aku ni tak dpt satu2 barang, aku ganti dgn benda lain. baru puas hati. n lena je tido mlm tu. mesti kene dpt habuan gak. apa habuan aku kali ni... carpet... walhal berlungguk2 dah carpet kat rumah ni



 merah hitam? agak2 kat mana? mana lagi kalu bukan kat dapur...


dari jauh dah nampak merah ang2 ni



6 comments:

  1. hahhahahahaa.... sebagai pengganti ye eka? ;p

    ReplyDelete
  2. wahh merah nyeee hehhe.tapi carpet tu cantikk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun pilihan kedua.saya nak yg satu lagi... tp abg carpet tak dpt nak ambik...sbb dia sangkut kat dinding tinggi sgt.so amik je la yg mana ada

      Delete
  3. eka, cantik la sarung dining chair tu. tempah kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya order kat akak ni... dia dok kat kulim
      awk try tnya dia ok
      http://www.facebook.com/saipinyaakub?ref=ts&fref=ts

      Delete