Thursday, 6 October 2011

buat GA nak tak

tadi kan...masa mandi
dapat idea
rasa cam nak bt GA
dah lama tak bt GA kan
1st time bt, kat blog lama
tu pun sempena meraikan
ulang tahun pertunangan yg setahun 
aka
6 monthsary perkahwinan

 jeles tgk rupa bentuk waktu ini...selim betoi.bole ke kembali ke keadaan asal ni



retu soalan mudah je main teka2 tmpt
dan pemenang mendapat hadiah dari lokasi hanimunan kami
ni sempena enerbeseri akan dtg
agak2 ada org nak join tak kalu bt ae
hadiah??? cam biasa la, dibeli dari lokasi bulan madu kami :)


pst : jap lagi akan berlangsung nya pembentangan bajet...harap2 ada berita baik ye :)


8 comments:

  1. harus la nak..
    kalo teka lokasi akak leh jawab dah.
    muahahaha.

    ReplyDelete
  2. NAK JOIN....BUAT LA.....HIHIHIHIHIHIHI...

    ReplyDelete
  3. eka..su tag GA kat eka

    http://susugebu.blogspot.com/2011/10/giveaway-sakura-shawl.html

    ReplyDelete