Wednesday 19 October 2011

D.E.B.A.B

rajin pulak kan aku dok bt entry memalam buta ni..... huhuhu... mana taknya, en somi dok pot pet pot pet aku upload gambar ww tadi.... nak tau gmbr mana, pegi la ke entry lepas tu seniri... tak sanggup dah aku nak upload lagi sekali... aku pun baru perasan... setelah ditegur en somi... tak tau la korang perasan ke tak... igt nak remove je entry lepas, tp bila mikirkan...alahai... kaum2 hawa je yg bertandang ke blog ni...so aku abaikan je la...pasni tak letak dah gambar2 cam tu....


nampak tak dimana diriku di sebalik kegelapan malam ni


kalu perasan, aku dlm gambar tu nampak debab dan lebih obvious gmbr dlm entry sebelum ni...cer tgk sat... punya tak ngaku diri tu dah gemox...n takleh terima kenyataan specially tang montot tu nampak berisi kan... walhal ilusi optik je... aku rasa la. :) sekali lagi tak boleh terima kenyataan... aku rasa, aku idok le aku seGAH tu...maybe juga angin yg menolak baju aku tu. so nampak la tmpt yg tak sepatutnya...dlm keadaan normal, takde nya camtu...sbb aku kene lepasi tapisan QC dulu... sblm keluar rumah :)














ok ok...apasal sume gambar mengiring je...mesti korang kata, eleh nak cover la tu...kunun nak nampak kurus kan kan!!! ok ok...aku tayang yg ni wat julung2 kalinya...hah !!!






tade la beza mana kan.tp jgn la compare waktu bujang yg selim melim dulu.actually aku risau bila en somi ckp debab tu...sbb dah lama aku tak naik ats weighing scale...huuhuhuuh...takut pun ada...eh cuppp...apesal org pompuan ni takut benar bila ditegur sang suami yg diri tu dadh chubby+debab+gebus+bla bla bla, ke aku sorg je yg risau...serius teringat2 sampai skang.... kata2 en somi yg menusuk qhaalllllbu...kasi dalam siket qolqolah tu yer.... ok last gambar budak debab utk tatapan semua......tak takut pun, kalu ada yg nak kata, eh bulatnya eka... sambil bulatkan mata + ngembungkan pipi sendiri




ok, ni la aktiviti aku bersama sang suami wiken itu hari... baru tau ada port cantik area sini... suka2... ni pun kebetulan je...tak plan pun nak ke sini...tu pasal klau perasan, aku pakai heel...salunya...wiken2 ni abeskan duit di mall... tetiba en somi bawa sini pas kebosanan pusing tmpt yg sama je tetiap minggu...seksa gila bila meniti jeti usang tu...sesekali tersangkut sbb heel aku masuk di celah2 kayu :)  gambar bawah ni betul2 ngingatkan aku masa gi redang itu hari...sampan dan en somi.... tgk ae sama tak???





dari segi kualiti jgn beza la...sbb bawah tu guna camera godang en somi...gmbr wiken itu hari pakai camera cap ayam aku jer

7 comments:

  1. status kita mcm lebih kurang sama lah eka..debab! ekekeke..husband suka mcm ni tp pada akak sendiri plak tak selesa.. rasa badan berat..huhuhu..

    tp takpelah, yg penting sihat, ye dak?:)

    ReplyDelete
  2. apepon cikgu tetap comel lah..! :)

    ReplyDelete
  3. Kalau awak debab, saya gedempol.. huhuhuhu.. dear gambar ni ambil kat mana? cantik.

    ReplyDelete
  4. he he he..su yg debab ni nampak eka selim melim je.....

    su takut juga alignment lari..try diet malam makan buah je,,tapi lately ni,,,uu ada tapi tu yang lemah.....

    hubby su samapi awal sikit dari su..hari2 wat nasi goreng wat santapan makan malam kami...ayoo yooooooo dua2 makin bolattttttt

    ReplyDelete
  5. eka, zana lagi chubby tau (xnak ckp gemuk boleh x? hahahahha)..

    husband pun dh ada tegur pipi makin chubby.. mulalah rasa x senang duduk kan..

    ReplyDelete
  6. kak hana faza : betul betul betul...dpt rasa kan bdn ni dah naik.huhuhuh...kadang2 balik kampung org nampak perubahan...ai sihat skang...sihat penuh makna tak pe la jugak

    QJ : hmmmm.comel la sgt...comot ni ha

    Daleela : uih gedempol pulak dia...kita kene berusaha keras ni kembalikan ke keadaan asal

    kekda : ya hanya menggunakan compact camera je...tayah dslr pun kan

    susu :la camtu pulak...abes gumana...rak saportif langsung...:) rajin ae suami su masak

    zana :zana chubby pun comel.takpe

    ReplyDelete