Sunday 4 November 2012

SHARING IS CARING : 3D BOARD

dah lama nak share pasal ni tapi takde masa...sampai la kawan aku tanya tadi, eh besarnya skrin tv. oh adik2 itu bukan skrin tv ye... idok le saya  mampu nak beli tivi bosar2... yang 3D smart tv ni pun jenuh buat kira2. nama je smart tv tp aku tak penah pun online tenet guna tv ni.tak sempat.nanti balik, cuti sebulan... siap ko tv, akan ku explore kamu habis habisan.

ok dah masuk tajuk tv pulak. terkeluar topik sudah, nak citer pasal 3D board ni. actually 3D board ni boleh dipasang sendiri, memandangkan setahun bape kali je aku balik kampung, maka aku upah je org tuk siapkan semua... kos upah termasuk 3D board berbingkai tu adalah RM 1700. sgt mahal bagi aku yg kedekut ni. tp apa  boleh buat kat penang susah nak jumpa 3D board ni.. so nak mudah citer upah je org.


yang wallpaper paint tu nanti aku citer. yg tu pun leh buat sendiri, tp.. byk nau tapinya eh



 dan ini lah rung menonton aku yg dihiasi 3D board.. nampk gegirl tak?


ruang menonton sengaja di kosongkan, spy bila tgk tv, leh la guling2 ats bulus2 tu... yg aku kurang berkenan tu tang lampu LED nya kat frame 3D board. warna LED dia cam putih kebiruan. agak sakit mata la juga. igt nak tukar kaler putih. tp lom ada masa. kalu nak tau tivi aku tu bukan berada di centre, sbb wayar speaker / home theatre tak cukup panjang.

belakang sudut menonton baru la sudut santaian.. rumah sempit, pi mai pi mai tang tu jugak


7 comments:

  1. its so gegurl lahhhhhhh.. ai like ! =)

    ReplyDelete
  2. eka oh eka..
    ingat yuyu x.yuyu baru jumpa balik blog eka..sbb dulu eka penah stop menulis kan...rindu nk beca entry2 eka yg dh terlepas :))

    ReplyDelete
  3. Sgt gegirl eida.nasib en somi pun ok jer.hehehehe

    Oh yuyu...jumpa juga di sini yer...tq sbb masih menjejaki eka di sini...eka mmg tak menulis di sana dah...setahun juga la. sejak dah pindah ke sini...

    ReplyDelete
  4. tantekkkkkkkknya rumahhhh ekaaa! :))

    ReplyDelete
  5. ala nadia.. biasa je ni... rumah org2 lain lagi tantekkk..

    ReplyDelete
  6. fuiyohhh cantiklah umah eka, mesti guling2 atas kapet bulus2 tu tenang je kan :)) wane pink pulak tu

    ReplyDelete
  7. pink sana.. pink sini.. i likeeeeee!!!

    ReplyDelete