Sunday, 25 March 2012

video awal lamar scha

sapa ada tgk propaganza tadi
ala sweet nyer si awal tu 
siap nanges2 lamar scha


 tengok kat sini


silap2 bear2 tu dia beli kat teddy bear museum itu hari
besar oo...
aku ada seketul size tu
en somi bagi masa bertunang dulu
kalu aku dok sbelah
waktu mlm, bila tido
mmg en somi tak dpt la nak kesan mana satu biniknya
sama besar je katanya
so skang mmg bt tmpt lapik sambil tgk tivi
dah leper jadinya, takde la nak bt pameran ke hape
kan org kata kalu ada bear taleh nak suka2 sgt
bt tmpt bergusti takpe la kan





ha tgk...siap koyak lagi kat tut dia.
lantak ko kat situ.
asyik dok tomoi n berebut dgn en somi je
mau tak gitu
aku nak baring ats kaki
dia pun nak
sorang tarik kaki kanan, sorang lagi tarik kaki kiri...
elok sgt la tu

3 comments:

  1. Romantikkan awal.. terkedu scha.. hihihihi

    ReplyDelete
  2. nk melamar pe lg,? kan dh berkepit sana ke mari.. kt astro dh heboh psl kena cari sponsor utk depa kawen nnt..adat artis.. mmmmmm :P

    ReplyDelete