Monday 1 October 2012

rindu bertandang lagi

lagi ttg citer JULIA@TV3
tepat pukul 7 mmg aku tak lari mana dah
dok tercangok dpn tv tgk citer
excited kot bila tgk tmpt yg kita penah pegi masuk kat tv
pastu mula la si suami ckp

oh kat sini... 
syg,syg patut la mcm kenal je tmpt ni
ni la tmpt kita bla.. bla... bla... 


hahah.. bukti dah penah sampai la kot tu
padahal mcm la sume tmpt pegi kan.agagaga
tp seriusly rasa cam nak pegi lagi
aku rasa ms derang berlakon ni sebelum autumn kot
sbb pokok pun sume hijau lagi
jadi pemandangan tak jauh beza dgn malaysia
cer berlakon waktu spring ke autumn ke winter ke
baru best, lain sket scinary nya



 sejak dua menjak ni derang salu berlakon kat seoul tower


and nami island


 ala.. tragedi berdarah yg melanda en somi...hohohooo..check sini


 n tadi si psiko tu dok kat gwanghwamun (perasan tak gmbr atok tu)mercu tanda seoul gak ni..


eh aku tak suka ler laki kaki pukul tu
apa ke nama watak, boipren si sofea tu
haisshh sejak akhir2 ni byk pula citer ttg laki saiko
kaki pukul, pompuan jadi mangsa
tak suka ok... tp tgk gak mcm cerita bukan bidadari tu hari


actually aku penah ada kenangan dgn org yg panas baran ni
tp idok le sampai tahap memukul
syukur alhamdulilah jodoh aku dgn dia tak panjang
dan dpt en suami yg sgt penyayang
yg jentik pun tak penah
syuuuuuuukur sgt ya ALLAH






cupp tadi my prend kat korea tag gambar ni.wallawehh kejap nya masa berlalu. daun dah berubah warna, sama cam aku pergi itu hari.actually pegi time ni la paling best sbb korea akan menjadi lebih berwarna warni... miss Korea so much..



nak jugakk. hampir setahun berlalu :) kejapnya masa

10 comments:

  1. hai kak.. suka sgt baca blog akak ni. tips yg bguna utk mereka yg ske travel. korea.

    kalo sudi, follow le saya. :)

    sharmiazara@gmail.com

    ReplyDelete
  2. tq sbb dtg menjenguk sini :) sekadar perkongsian dan rujukan utk mereka yg nak travel :)

    ReplyDelete
  3. Nak pergi koreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. ni lar tmpat idaman no.1....tp taktaw lah bile dpt pegi...malaysia pon tak habis jelajah lg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe nory.. tak lari ke mana gunung di kejar.teheheh

      Delete
  5. Nakk sangat pergi korea,,,bling2 mata kat teman sebantal la pas nieeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhe... usaha tangga kejayaan susu...ehhehe

      Delete
  6. Cepatkan masa berlalu? sedar tak sedar, dah dua tahun rupanya saya ke situ... teringin nak pergi lagi.. tapi nak check spring timelah! eheh... ^^,

    ReplyDelete