Sunday 28 August 2011

crying

perkara ini dah sinonim dgn aku sejak akhir2 ini
naknya bila dapat .....


kiriman dari mama n abah, aku bt kejutan pd derang, derang balas blk


terus laju gugel tiket flight, tp jgn arap la last2 minute gini
semunya dah abes...nan ado
rupanya aku mmg tidak cukup kuat
utk beraya tanpa mama n abah
tahun ni terpaksa aku elakkan diri dari tgk tv, buka radio...
fb pun jarang blogwalking pun tidak
aku buka blog utk tulis catatan diari ni je
sori kawan2... bukan aku tak mau menjenguk kalian
tetapi hati aku sedih+sebak bila ngenangkan hari raya
ya aku tau aku tak patut bersedih, tp aku mmg gagal mengawal perasaan yg satu ni
ckp dgn mama pun dah cukup wat air mata ni mengalir laju
memang dasar CENGENG !!! aku benci kau
mlm ni, di setiap pelusok mungkin bergema takbir raya
aku tak tau nak menyorok mana lagi
cuma satu dalam hati, aku tak sabar nak tunggu ramadhan 2012
sungguh aku dah start countdown dah
itu pun kalu diizinkanNya
dan yg pasti time tu bukan lagi di perantauan
dah cakap dgn en somi, ni last dan terakhir
insyaallah....



4 comments:

  1. saba yer eka..
    tahun ini aje.pasnie last kan :)
    *hugs*

    ReplyDelete
  2. tkpe ye Eka. kuatkan semangat tau. Kekda pun tatau nak kata apa dah. kalo Kekda tpt Eka pun Kekda sedih juga.
    Tkpe..pas raya nati BW balik eh. :D

    ReplyDelete
  3. insyaallah eka tahun ni last kt sarawak...
    ada hikmahnya eka...
    su raya kat cnie tp xcdent....
    last2 mood raya terbang..
    pg raya duduk kat kg sekejap lepas tu balik rumah sendiri bertapa suami isteri coz sedih plus trauma

    ReplyDelete
  4. nape xblk raya?xde tiket ke?

    ReplyDelete