Thursday 24 May 2012

cik ladybird

cik ladybird dah siap
lama tau nak siapkan ni
dengan kekangan waktu nya lagi
nak tau tak satu rahsia?
budak sibuk jawab exam
aku dok menelaah menda alah ni ar
bosan kot dok jaga derang amik exam
dari sakit hati aku tgk jawapan pelik2, baik aku bt keje aku
kalu tak, aku sibuk dok tawaf meja ke meja
ada yg dpt jawapan free kang
kalu exam betul2 ko bt camtu, mmg kene la
actually, ni tempahan dari kawan sekolah
utk ank buahnya
dah lama dia ckp, tp aku igt dia tak serius plus lupa...dush dush dush. 
bila dah dekat dgn nak cuti baru  dia remind kan semula
dia request for ladybird dan
ini la hasilnya

 nak tau tak apa di belakangnya???




topi la, ye topi n sandal...hehehe...pandai tak saya kawan2


eh tetiba jer. mood terus tukar kanak-kanak ribena bila tgk ladybird... ni sume request by customer. ewah ewah...customer la konon... kawan je pun... dia nak kelainan, n suh aku buat sandal... salunya boot camni jer




 mula2 retu, timbul isu gak. nak letak sekor ke dua ladybird nya.setelah mendapat pandangan dari masyarakat kawan2 fb, ramai yg ckp elok letak dua ekor... loving couple gitu. so saya hanya menurut perintah...


rasanya aku buat keputusan yang tepat kot


rasa cam cun je letak dua ekor kan. ke aku perasan ni? btw... thanx pada kawan2 yg bagi idea bernas

4 comments:

  1. Klu su su nak tempah, ,,tapi su su yg pakai...ada size x....he he he...geram sangat coz begitu cantik ladybird itu

    ReplyDelete
  2. waaa kretipnya eka ni.. suka sgt.. ain pon mcm su su gak.. nak tempah ikut saiz ain.. hehehehe.. mesti triple charges ni.. pandai eka buat.. kiutttt

    ReplyDelete
  3. Wahhhcantiknyeeee. Kreatifnyeee..... Kalu dh ada anak mmg confirm sue order byk2 hu3

    ReplyDelete