Tuesday, 1 May 2012

happy labour day

selamat bercuti kawan2... uols gi mana rini
aku??? en suami bagi hint nak ajak keluar tadi
tp aku malas ya amat, aku wat2 tak paham je
last kawan kecewa, tertido depan tv tu
kasihannn





masa yg terluang arini di isi dengan menggodek application baru
seperti yg aku ckp sebelum ni
aku dok gila cari info ttg home deco
tadi abh call dok tanya nak cat kaler apa bhg luar rumah
so terus la ank dara dia ni gugel kaler apa yg seswai bhg exterior
cari2 jumpa kat dulux ni
kita leh match dgn kaler2 lain
jom la cuba
raya kan tak lama lagi... kot nak cat umah
y not cuba application ni utk cat rumah akn dtg :)
ni link nya

No comments:

Post a comment