Sunday 6 May 2012

house renovation

teratak kecilku, sebelum bertukar wajah
tak sabar nak tunggu hasilnya




last week takleh nak buat apa2 lagi sbb proses penyembur anai2
pastu, semalam barang sampai
arini dah naik bata, tiang pun dah pacak...
wah laju...gooooodd
buat cpt2 tau
nanti tuan rumah nak balik, leh masuk rumah baru
baru la sgt

yg kat dpn tu nak buat bilik
living room aku besarkan sket
perasan tak rumah sebelah tu la yang aku nak beli 
kalu dpt beli combine dgn rumah aku ni
mmg super besar la, tak la sgt pun
tp, cukup la utk keluarga kecik kami
tp tu la... aku pun tak paham kes rumah sebelah ni
bank tak dpt nak trace
bank cuma suruh tunggu/tgk dlm paper bhg rumah lelong
tah bilanya nak keluar kan
sooo aku renovate je la dulu yang ada ni
andai kata ada rezki dapat la beli rumah sebelah tu


tu tanah yang sekangkang kera tu aku igt nak penuhkan dgn rumput carpet
kalu la duit byk kan, upah exterior designer tuk wat kolam ikan koi ke
pastu letak air pancut kat sebelah tu...bestnya la...
agak2 mahal tak kalu bt camtu ea???

2 comments: