Tuesday 12 June 2012

mood ombak rindu dtg lagi

actually aku sedang bt entry trip ke cameron... sambil ditemani lagu ombak rindu...wahhh... jiwang hokey... tp tanak la cinta tiga segi cam citer ombak rindu... biarlah hanya kami berdua dalam watak tu...


Raut wajah mendamaikan
Dan sesuci selembut hatimu
Sinar mata mempersona
Bagai gugur seluruh jantungku
Aku Ingin engkau tahu
Cinta aku satu
Tercipta buat dirimu
Hanya untuk kamu
Huuu Huuu Huuu Huuu
Huuu Huuu Huuu Huuu
Aku ingin engkau tahu
Cinta aku satu
Tercipta buat dirimu
Hanya untuk kamu
Untuk Kamu


suka amat gambar ni


korang ingat tak tmpt ni.


sini la tempatnya mila n izzah berkejar kejaran


dan tempat ni pulak



Part Mila @ Lisa Surihani mengamuk dekat set lakonan dia. 





p/s : sejak dua menjak ni en somi suka snap gmbr aku dari belakang.kenapakah?


7 comments:

  1. yana suka gila lagu ni..tenang je rase bl dgr..

    psstt, lagu ni ringtone bl hubby yana call..haha..jiwang dak?

    ReplyDelete
  2. ala takpe dimaafkan.kekasih halal mu jua :)

    ReplyDelete
  3. Ini kat Ladang Tea Phalas ek? Ida tak pergi sini pun. Ida pergi yang Bharat Tea tu.. Kene repeat cm ni la.. hihi

    ReplyDelete
  4. Hihi...

    *hihi jelah yg boleh di katakan sbb akak bukan die hard fan ombak rindu. hohohoo...

    ReplyDelete
  5. cantiknye panorama di ladang teh CH... lagu tu me pun suke.. wat received mesej tone kat hp, hehehe~

    ReplyDelete
  6. eida : ye betul !!! bharat pun eka pegi gak...senang yg tu..tepi jalan jerp


    kekda : hohohooh.. eka meleh gak la citer ni...kuar air hingus, air mata segala

    emme : memang emme..hijau je... indah sungguh.. eka pun suka lagu tu

    ReplyDelete
  7. kamu sgt la comel!! bila tgk gmbr eka rasa mcm, "besarnya kamu ni zana!!!".. hahahahha

    so sweet la gmbr first tu.. zana x pergi situ pun masa gie CH.. hihihihi

    ReplyDelete