Monday, 13 August 2012

duit raya

hai uols dah tukar duit raya ke? me? baru je tukar. tu pasal tak dpt duit baru.sapa suruh tukar lambat2kan







Ceyy org letak gambar duit raya dia pun nak juga. Ayuhhh sapa nak duit raya dtg la rumah. Open house tak pasti lagi raya ke berapa. Igt nak buat kat rumah aku tu je. Tp mama ajk buat rumah kat kampung pulak. Tgk la canne. Ada rezeki lebih buat dua2. Ada gak rasionalnya.kalu tak raya kat kws perumahan aku ni.kalu ry sini alamatnya takde org dtg la.sbb sume org pun balik kampung.

5 comments:

  1. Nak duit rayaaaaaaaa......... hihihihi

    ReplyDelete
  2. banyaknya duit ticer!! nak sikit ;p

    ReplyDelete
  3. byknye tukaq...nk ry ngn eka la..aunty haziq nk duit ry..ehehhe

    ReplyDelete