Wednesday 15 August 2012

nak balik kampung dah

siaran langsung dari bintulu airport. tp kali ni secara solo.sebab? tak sempat nak rembat tiket hari rabu tuk en somi.en somi terpaksa pakai tiket lama, yakni hari jumaat baru balik... sian dia.tp takpe aku dah wat bekal tuk dia mkn 2hari ni.nak tau apa? hahha sambal kering ikan bilis. Aci tak.bukan apa skang ni bintulu tgh dilanda penyakit kolera.abes sume bazar kene tutup.tu aku takmo dia beli mknan kat luar.risau oooo..

sunyi pulak kehidupan ku tanpa buah hati pengarang jantung. takde sapa nak kacau2 aku, gado dgn aku,angkat beg aku,penyandar kepala aku.terpaksa la buat sendiri dari A sampai Z.sudah lama tak travel scr solo.acececyyy dulu masa bujangan bole je kan.ngades...tp syok gak bila sesekali berjauhan merindu la pulak,baru 1 jam takde depan mata 3-4 kali dah en somi dok call, pesan itu ini. padahal, sebelum salam peluk cium tadi dah dgr pesanan penaja tu Kali ni aku balik dgn AA. itu je ada.jgn ckp byk.dpt flight pun beruntung dah tu. Akan ku guna masa yg ada semaksimum mungkin utk setle bab rumah.tu pun en somi dah pesan, nak kuar jgn bawa cik H, punya syg keta dia.sabar je la

3 comments:

  1. Semoga selamat sampai Eka... ~

    Selamat Hari Raya!!~

    ReplyDelete
  2. Syoknya balik kampung. Hati-hati. Selamat! =)

    ReplyDelete
  3. dah sampai penang ka? mesti Eka ngah busy skrg ni, sempat kan siap umah baru renovate, wow! umah raya... mesti lagi excited raya tahun ni... take care Eka
    Salam Aidilfitri,Maaf Zahir Batin dari hati tulus ku ini

    nak komen kat entry raya Eka takde lagik, heeee..

    ReplyDelete