Sunday, 26 August 2012

selamat hari raya

knock knock...
ada org tak...
fuh fuhh.. buang habuk jap
eh sarang spider pun ada la...hehhe
uols dah balik dari kampung ke
 


the only gambar raya utk tahun ni.heee... tipu... ada lagi sekeping dua... tp tak byk cam thn2 lepas


rasa nya belum terlewat nak ucap pada kamu2 semua
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN
minta maaf kalu ada yg terasa. terkecil hati
sepanjang diarihidupeka bersiaran
saya insan yang lemah lagi hina
kadang2 tidak sedar kesilapan sendiri
samada menyakiti hati mana2 pihak dari perbualan mahupun penulisan
cehhh terus ubah saya2 kan... pasni akan ada entry raya, juga pasal progress rumah...hehehe
yang mana satu nak menyusul tak tau la


p/s gedempol btol tgk gambar ats ni. sebulan berpuasa tidak memberi kesan pd diri ku ini. mau posa 12 bulan setahun, baru kurus kot


6 comments:

  1. selamat hari raya eka-yang-selalu-perasan-gedempol-tapi-comel-je hehe

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya eka.... :)

    ermmm sue agaknya kalau setahun puasa pun susah nak kurus :P

    ReplyDelete
  3. Samat Hari Raya ekaaaa...........

    ReplyDelete