Monday, 24 September 2012

hubby-wifey look YELLOW la

amaran keras : jgn ada yg loya tekak tgk gmbr dibawah.suka2saja. isi masa lapang


bila cikgu pink transform tu yellow... maka peliklah satu dunia (hover ok)... hehhe.. itu lah ayat kawan aku... sbb bg derang aku ni kan obses dgn kaler pink.ye mmg aku suka pink, tp tidak bermakna aku tak pakai warna lain...


saya eka, saya suuuuuuuka bunga. tiap kali sy merajuk, suami saya messsti bg bunga


tapiiiiii... satu jer ke :( merajuk lagi la...



suami saya pesan, hidup mesti bersyukur



pasti ada ganjarannya


sekali en suami buat magic.. ting !!!


terus ada 3 kat tangan saya



 saya sannnnngggat suka...


 terima kasih en suami


 janji... pasni tak buat lagi


 saaaaaaaaayang dia

14 comments:

  1. hehe...sweett je bile gamabr2 bercerita..kreatiff..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehhe.tq nory...bila ketandusan idea boleh la guna cara ni

      Delete
  2. Hihi..sweet btul uols ni..rajin la incik suami melayan, kalo akak... kalo dia nak buat gini, akak lak yg takut.. hihihiwww :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala nape takut kekda..
      eka suka...hehehe

      Delete
  3. comel kuning..majok sekali sekala apa salahnye kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la mengeratkan silaturrahim :)

      Delete
  4. kuning mata ku seketika.. hehehe
    suami kita xde nya nak layan sgt kita bergmbr camni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh.. kuning hitam mataku... ala kadang2 je su.. :)

      Delete
  5. Eka putih, pakai kaler apa pun tetap cantik u! hehehe~

    ReplyDelete