Sunday, 16 September 2012

nyut nyut,kepala... rasanya mahu pecah

mungkin tak cukup tidur
abes je UPSR 

(13.9.2012)
aku sibuk sgt2, kemas bilik guru segala

(14.9.2012)
hari jumaat sibuk dgn persediaan pentas
utk majlis ramah tamah esknya
balik tu kene hujan pulak

(15.9 2012) 
pagi2 dah turun ke dewan utk last touch up
ptg tu tunggu di sekolah, kononnya kpm nak dtg melawat skolah
gigih kan

ye la 16.9.2012 kan hari malaysia
jadi ramai menteri yg turun BINTULU nak pantau sekolah
at last tak jadi derang ke sekolah kami
derang hanya melawat beberapa skolah yg dekat dgn bandar
ni dalam masa beberapa jam je lagi ni, nak gi sambut PM
kepala masih nyut nyut lagi
kalu hujan jap gi mmg takde la aku ke sana
ni pun dah mendung
dgn org ramai lagi, lagi la pening kepalak
agak2 kalu tak gi kene tindakan tak
tgk surat yg sampai kat sekolah dia kata wajib
haissshhh
cepat la baik wahai kepala


:::: perkongsian ::::


cilok dari fb... sedih oi tergamak ke buat bapa sendiri camtu, minta dijauhkan dr jadi mcm ni



Perasaan sebak di dalam dada tatkala melihat gambar di ats . dimana kah anak meraka ini yang sanggup melihat orang tua meraka hidup merempat di tepi jalan seperti pengemis . dimana hati budi seorang anak kepada orang tua sampai sanggup tidak mempedulikan orang tua sendiri apabila mereka tua kelak . semoga gambar ini akan memberi kesedaran untuk kita semua sebagai anak

No comments:

Post a comment