Monday 22 April 2013

majlis persaraan

hari sibuk sedunia. belek belek kat draft nampak ini. so publish je la.berkurun dah aku rasa ni



setiap orang yg bekerja akan merasai pengalaman bersara. dan bagi aku farewell party ni penting sebagai tanda penghargaan sepanjang kerjaya seseorang... kalu ikutkan aku pencen umur 58... selalu imagine, camne rupa aku time tu... dikelilingi oleh murid2.hehehe lucu


Cikgu Sally... nampak muda je lagi, rambut tu lgsg takde uban, org lama weh.



 aku salu tanya petua nak awet muda dgn nya, ok gambar ni kami buat kejutan bila dia masuk kelas


 mana satu nak makan yer....



haaa kan keluar biskut raya lak dah



cawan tak cukup... so ank murid aku yg super kreatif guna bekas sumi utk wat cawan.tehehhehe


the only muslim in my class.. comel kan


tgk... mkn pun sempat lagi peace...adoi la


para guru :) sedang menjamah



3 comments:

  1. haha keluar kuih raya tu yang tak tahan aduh. apa petua rambut hitam u? i nak jugak tau. rambut i ni makin lama makin perang pulak T_T

    ReplyDelete
  2. salam,

    Bestnya dapat makan-makan..eh, ada biskut raya la..sedap nampak..
    nyum..nyum..

    ReplyDelete
  3. dah macam hari raya pulakk.. hehehhehe..... sorang je muslim eka? rata rata situ penganut ape ye eka?

    ReplyDelete