Monday 1 April 2013

shopping sampai nak terlepas flight

assalamualaikum
happy monday uols
ada antara sekolah yg cuti lagi hari ni sbb amik ester day kan, kan?
sekolah aku tidak :)


makanya... bgn2 pagi bermulalah aksi tolak menolak di ats katil
en somi tolak aku, aku tolak en suami
masing2 tanak turun dari katil utk mandi gi sekolah
apa??? igt tua2 ni takde ke penyakit camtu...ada...........kami la
aku yg tua camni pun buruk perangai
apatah lagi budak2 kan
arini gi sekolah monyok je semua
jadi cikgu suruh berdiri buat lompat bintang, manis la sket muka tu
ehhehhe
cikgu dia pun sama sebenarnya.tp bila nampak ini ats meja


::
::
::
::
::

::
::
::
::
::
::
V

senyum sampai telinga


ohhh apakah ia??? beg... 
ni antara barang yang menyebabkan aku hampir terlepas flight
tak sedar shopping punya pasal 
actually bukan shopping semata, spend time kat spa dah berejam
pastu masa shopping jadi sikit la
tgk2 jam dah lewat
laju2 bergegas, tak sempat nak grab bag ats ni
mmg sedih, balik Sarawak masih teringatkan handbag
tp kalu dah nak tu pelbagai cara yg dia buat
sebolehnya akan usaha sampai dpt
kebetulan kawan sekolah aku pun gi KK
jadi aku minta tlg dia belikan
nasib la ada gambar ni utk rujukan



laju2 tag kat kawan aku tu... nasib la dia jumpa. tq kak wan



less 50 percent tu yg ralat sgt kalu tak dpt
biasa la aku ni, kalu tak less mana mampu nak beli beg
tunggu less br dpt beli. ehehhe



en suami pun support, katanya ganti beg sekolah yg shiro cakarkan dulu
heh !!! mana boleh tak sama jenama tau.tak kira ganti balik <--ckp dalam hati je la
oh ya aku takde citer kot pasal beg yg dicakar shiro ni
salah aku gak, balik sekolah letak beg bawah meja
shiro apa lagi.sedap la dok asah kuku
nak tgk kesan cakar beg sekolah aku tu
meh aku tunjuk


nampak tak dlm bulatan tu. dari jauh mmg tak perasan pun



sume nya angkara si comel ini



en suami senyum je bila tgk kesan cakar tu. takde pun nak marah shiro
ye la sapa yg tergamak nak marah kat makhluk ALLAH se'cute' itu
apa2 pun tq abang.. abang la manusia yg paling memahami :)




1 comment:

  1. shiro buat muke comel lewteww taknak kene marahhh.. hikhik

    ReplyDelete