Tuesday, 9 April 2013

mama dah bagi hint

lama kot aku tak balik semenanjung. ni dok kira hari jer ni... aiyo ada lagi sebulan setengah... euw lamanya.cpt la berlalu wahai masa. tak sabar dah ni ha... mama pun dok bagi hint, katanya kolam ikan aku dah kotor. tu la tuhari sebelum aku renovate takmo pikir bab maintenance segala. 5 bulan tinggal kotor kot.. haisyy nak kene upah org buat aktiviti pembersihan la nampaknya. tp siapa? mana nak dpt?






rumput pun dah memanjang, pokok landskap aku pun mama kata dah tumbuh dgn subur. yeay..  hijau juga tgn aku yer. tak sabar nya nak balik tgk pokok... tp aku tak mo la penuh dgn pokok sgt. rumah dah la kecik, nanti sendat, sampai takde ruang nak bernafas.


apa2 pun tq abah, tq mama, sbb tolong tgk2 kan rumah... ni la padahnya bila dok jauh. tp nak bt mcm2.sudahnya takde sapa nak selenggara. sama juga dgn kerja2 mendeco.takn tak siap2,walhal bahan2nya dah ada dr thn lepas. nak btnya tak da masa. IN SHA ALLAH balik kali ni akan ku spend masa di rumah.utk akt deco.

6 comments:

  1. mnghitung hari .. detik demi detik... hhheheheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. jalan cerita... bla bla bla bla :)

      Delete
  2. bestnya umah eka ada fountain...kite baru plan nak beli fountain letak kt lama umah yg ciput tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala kecik je pun anna. umah eka lagi la super ciput...tp bersyukur gak la.rezeki dari ALLAH juga kan

      Delete
  3. mehhhh azfar jaga.leh azfar swimming skali hahahaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhehee... azfar tolong swimming yer... nanti abes bau ikan

      Delete