Wednesday, 20 February 2013

kerana ulat

aku buat perangai lagi mlm ni, heheheh... jgn marah. semuanya disebabkan oleh ULAT



aku potong terung utk buat sayur, sekali dlm terung tu ada ulat
ulat buah je pun, tp aku tetap tak boleh, aku tak boleh tgk apa saja yg berkaitan ulat
mula2 tak perasan, sekali tgk.. eh ulat ! apa lagi, terus terrrcampak terung tu ke bawah
tindakan drastik. tak dpt berfiir lagi dah masa tu, kalu ada en suami, dia la tukang buang ulat
aku ada perasaan camni tau, mungkin sbb daya imaginasi aku tinggi
bagi aku, ulat boleh merayap, then masuk dlm anggota badan, perut kembung, 
buncit penuh dgn ulat, pastu beranak kan ulat, ulat keluar dari perut berdozen2
mcm ada cerita dulu2 yg dia mengandungkan lintah


euuuw... tu pun aku tak boleh tu... apa saja yg lembik2 pacat ke cacing ke
eiii... geli eh... dari mereka2 itu baik bg aku lipas takpe lagi. eh tp geli juga la... apa yg aku tak geli eh






hahahha... laju2 hantar msg kat jiran, paham ke?

6 comments:

  1. Replies
    1. maksudnya
      kak damia, tau tak? kalau ternampak terung di bawah tu, saya lah yg punya angkara


      ehehhe.. pandai tak eka ckp sarawak

      Delete
  2. "Tak tak you, kalau nampak terung kat bawah tu, I la punye angkara" .. hahahah betul tak? Bertahun dah tinggalkan S'wak....huuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow betul 10 markah utk azra :)

      Delete
  3. hahahah kamek faham apa kitak madah nya
    eh dayah pun kalau ulat jek cmfm automatik geli imaginasi tinggi.......selalu teringat cerita pasal lintah tu heheheh

    ReplyDelete
  4. ha tau takpe.. akak salunya kalu nmpk ulat dlm sayur mmg panggil en suami terus

    ReplyDelete