Thursday, 7 February 2013

peplum n skirt?

tiba2nak buat entry peplum bila tgk nory comey je pakai skirt dgn peplum,

ye.....mood peplum masih on.leh kata tetiap minggu ada parcel utk aku.kalu dulu aku suka pakai peplum dgn jeans,   Skang aku mula berjinak2 dgn skirt.aku kan cpt terpengaruh.bila tgk org pakai cantik,aku pun nak try.derang tu model,pakai la apa pun mmg cantik...


tp.....bila aku pakai terus nmpk buruk.nampak gemuk, kemetot semua ada...





13 comments:

  1. Sape kate buruk....

    comeyyy je nory tgk...
    sesuai ngan eka...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sesuai ke eida.eka nmpk cam pelik je

      Delete
  3. sesuailah eka.. comel sangat2... serius nampak comel...

    ReplyDelete
  4. Ok jeee Yani tengok...mana ade pelik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke yani...kalu camtu leh pakai balik la

      Delete
  5. dah komen kat instagram tadi.. tp tu pandangan akak ler.. tp sebeno lagi comey kalo eka pakai ngan suar je.. kalo nak pakai ngan kain, kena carik peplum yg labuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kekda.sblm ni mmg eka pakai peplum dgn seluar je.tp terpengaruh dgn model yg cantik jelita tu tanpa menyedari keKATIKan diri sendiri.heheheh...

      Delete
  6. alahai comel je u pakai peplum ni. dh mcm anak cina dh haha

    ReplyDelete