Sunday 12 February 2012

GAGAL LAGI !

igt kan minggu ni dapat la bertahan tak makan fasfud... rupanya... aku gagal lagi... elok je parking dpn pizza mlm td... tmpt lain dah full...so bila dah lalu. boley ke nak tgk saja, idok le.nak nya pizza dia bentuk love... comel je


bila pikir balik...eh nape nak love2 bagai.baru igt, ni mesti sempena valentine


kebetulan ok...aku takde niat nak sambut valentine segala...dosa taw :) set ni takde treasure platter, so kene tambah ler...aku dah start jatuh cinta dgn treasure platter.sejak mula2 ia dirasmikan lagi.huhuhu...ok itu bukan persoalannya... persoalannya skang. cemana nya nak realisasikan azam 2012 ni selagi dok amik fast food. sebaik takde mekdi kat sini, kalu tak mmg tak berasap la dapur tu gamaknya. aku rasa, aku nak turunkan sket azam 2012. dari sebulan sekali ke 2minggu skali. specially makan pizza/SR la... pastu bila dah lulus, baru up ke sebulan sekali... yg lain takpe sgt..cam kfc, marrybrown mmg jarang aku masuk. ni yg dua ni...asal keluar, tak SR, pizza... haisyyy susah betul la...

sapa ada petua share yer !

5 comments:

  1. sy takkkkkk!tadi baru ngap mek d...double cheese berger tu suka kat sy...hrmmmm

    ReplyDelete
  2. hehehe. susah kn nk resist? aritu sy tringin sgt nk makan dominos pizza. pastu hubby kata kita mkn nasik je la yang.... trus xjadik. hihihi

    ReplyDelete
  3. sy sarankan....cikgu jgn kuar umah... hehehe

    ReplyDelete