Wednesday 15 February 2012

my baby fruit

ni kalu mat saleh kat skolah tau
aku guna kosa kata yg tak betul
nanges dia....
ada ke baby fruit... aka anak buah
tetiba je,mlm ni teringat kat si kecik ni
rasanya aku tak penah cite pasal ank buah kat blog ni...
serius nama betul dia pun aku tak tau
bila ditanya pada en somi
apa nama penuhnya 
dia pun tak tau.teruk kan !
sbb asyik la dok panggil dania
tu la masalahnya bila dok jauh...ceh alasan nak cpt balik semenanjung




budak ni pun pelik, dipanggilnya aku kakak itu hari
ye la kejap ada kejap tak de
setahun sekali baru muncul, cam chipsmore
confuse dia
dan honestly aku pun cam janggal nak bahasakan diri aku as mak ngah
tup2  dpt naik pangkat pas kawen dgn en somi
ye la nak harap ank buah dari pihak aku mmg takkan punya sampai bila2 pun masa mula2 jumpa mesti malu2



pastu leh bt geng dah.cute kan dia

3 comments:

  1. Alolololo.. sama cute baby fruit dengan mak ngah!! =)

    ReplyDelete
  2. mak ngah nya comey sgt sbb tu anak sedara pnggil kakak hihihi

    ReplyDelete
  3. same la me pun.. belah husband, anak buah nya panggil 'mak uda', belah Me, 'Mak yong'...adeh!! tapi mmg ngam la.. 'mak ngah', mmg janggal la, lelame biasa la tu... cute mute gitu...

    ReplyDelete