Wednesday 15 February 2012

tiket belon : big sale !

biasa la, tiap kali AA bt sale.aku lah antara manusia paling sibuk
aku rasa bukan aku je
kami2 yg tercampak ke seberang ni mmg dok ngadap AA 


org lain siap boleh beli tiket melancong segala
kami???
beli tiket balik kampung semata...ehehhe
nak bt camne...kang ko kene raya kat sini cam thn lepas, mau???
namo namo....sedih...tp alhamdulilah, tiket raya thn ni dah slamat beli
awal betul persiapan thn ni.tau takut,haaaaaaaaa



selalunya, berdasarkan pengalaman lepas
nasib aku tak penah baik utk dpt tiket rege murah
mungkin tahap kesabaran aku kurang kot
tp kali ni mmg excited, en somi pun sama dr smlm tepat kul 12 dah terpacak dpn lappy
aku dah tido da time tu. tah waktu bila en somi angkat aku ke bilik pun tak sedar
waktu en somi ckp taleh nak masuk web AA aku cam separuh sedar je
so pagi td, awl gila bgn, terus on laptop
dgn harapan tak kene kuarantin dlm waiting room. tp masuk juga.pelik betul.
pastu bila bunyi loceng kelam kabut turun g skolah
bila dah sampai skolah jgn harap la ada chance nak jeling2 AA
mmg tak sempat pun la kan
sharp pukul 12.35 terus bungkus buku sume
balik rumah, on laptop, buka AA
sampai skang pun tak berjaya lagi

5 comments:

  1. Sabar eka.. Teruskan!! Ingat moment nak raya ngan mama abah.. hehehhe =)

    ReplyDelete
  2. eka, kalu sy yg tetdo kt depan, dipaksa bangun tanpa belas kasihan. nak angkat nnt hubby patah pinggang. hihihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama situasi ngan Yannie juga. Tak mungkin..tak mungkin...

      Delete
  3. akk eka sama ler hehe tguu malam tadi kul 11.30 dah buka pun AA nie tapi masa tu tiket mahal....last2 tido terjaga lak kul 4 terus buka AA dapt tiket free g langkawi dari penang...free tak free tax gan beg g balik 3 orang rm 200 gak ehhe tapi asal tiket free udah yer tak...
    tiket raya dah selamat beli time promosi AA yng 10 sen tu...balik cuti bulan 12 guna geran ^_^ nk wat mcm mana nasib kita kan kak eka ehhe

    ReplyDelete
  4. sama la eka!!dr stat sale smpi skrg duk dlm waiting room je..menci!!

    ReplyDelete