Thursday 2 February 2012

mancing di ats air beku ???


ok, kite lupakan cite sedih dgn entry2 sebelum ni.. nanti sedu je blog ni... terlebih dahulu nak ucapkan terima kasih pada kawan2 baru yg bertandang ke diari hidup eka.... lynn hamzah, aloyamanis,wansha,ieza,cik awin, yanti yuslin, saffiyah,momma haida,ieda,myself... selamat datang, eka belum berkesempatan menjenguk blog kalian. bz sket skamg ni... apa2pun  salam kenal pada kamu semua...thanx sbb sudi follow... ni pun mmg dah ada dlm draft je...


 itu bukan simen ye anak2


aku ni kan, pantang la tgk org sonok2 kat korea... aku teruja... tadi ni tgk gmbr kawan aku dok mancing salmon ats laut beku...  wooo ..  ada bran buat aktivit outdoor tanpa heater... wohooohoho.. naknya suhu skang -5 hingga -10... kalu aku, aku tak jamin la... tp kalu pakai sarung tgn 10 lai ok kot.


wat pengetahuan semua, tetiap musim winter, mmg derang buat pesta memancing di korea. salunya buat tgh bln 1. masa tu la peak winter nya...so lautan sume jadi keras kematu..teringin ok nak rasa sume tu.tp bila kah... tunggu pencen nanti leh la bercuti bln 1... selagi ko berkhidmat utk negara, mmg tak dapek la...  takpe la, betulkan niat ko eka.. berkorban utk negara, demi anak bangsa...pasrah redha, Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah .... kan... bak kata ombak rindu la


ok utk kawan2 yg berminat nak join pesta memancing salmon di laut beku ni, sila check di  sini.
saja share, sbb aku tau ramai di kalangan kamu-kamu (tuju khas utk ticer lala + eila + orkid ) yg plan nak ke sini... 

5 comments:

  1. eh eh ada nama saya..weeee..sangat cantik gambar2 di korea tu... wooo jeles.

    ReplyDelete
  2. kalau ada butang like..dah lama sy tekan LIKE..!

    ReplyDelete
  3. bestnya tgk gmbr2 org mnlncong kat luar negara
    tp ntah bila dpt p sndiri..huhu

    ReplyDelete
  4. i jarang jengok blog u, tu pasal name ai takde, hehehehe..u pun bz tak jenguk blog ai.. tau le blog ai tak best, huhuhuhuhuh... emosi lak i ni Eka*

    ReplyDelete
  5. welcome2..hehehe
    suhailaabdulhamid.blogspot.com

    ReplyDelete