Sunday 8 April 2012

bangun lewat lagi

asal isnin je bgn lewat...
asal lewat je ari isnin...tak suker !!!
mmg buka2 mata terus gini la aku, terus jadi gorila


 1st n last aku letak gmbar ni. eksklusif di diarihidupeka. seram tgk. cam nak kuar biji mata.


 terkejut tgk jam
seb baik la rumah-sekolah sekangkang kera je...
kalu tak mmg gelabah la aku. dgn berebut nak mandi la
dia nak mandi aku pun  nak mandi...sudahnya dua2 dalam tu.. puas hati
last week pun sama, lewat bgn... en somi punya angkara.
dalam dok siap tu, mulut ni sempat lagi marah en somi, ampun abg...
 ye la, alarm bunyi dia pi tutup
dia kata dia kejut aku, tapi setakat cuit 2-3 kali,
baik tayah, kan... aku ni dah la spesis susah nak bgn gak kadang tu...
kene simbah air baru laju je aku bgn
arini pulak kesilapan sendiri..hambekkkk kau. alarm dah bunyi ko tido balik
fadan muka....


bukan apa, ari isnin kan ada perhimpunan...
jadi kalu lambat nampak sgt la... nanti org dah start ber NEGARAKU
aku dok berjalan cam itik pulang petang lagi... kantoi ar.


p/s : mood cuti lagi ni

4 comments:

  1. Monday bluesss orang cakap.. hihihihi

    ReplyDelete
  2. nana pon selalu pagi isnin jadi zombie..haha

    ReplyDelete
  3. hr isnin, biasalah la yunk... zana pun selalu jadi mcm tu.. hihihi

    ReplyDelete
  4. eh kak eka tak cuti ek isnin?? sekolah hubby cuti hari isnin sempena ester monday

    ReplyDelete