Sunday 15 April 2012

seekers...hiiii hiii hiii

sapa penah tgk rancangan ni kat ntv7... aku suka tgk citer2 camtu. tp aku tak mau tgk sendiri secara real...dalam tivi ok la...sambil ditemani kawan2 dan sahabat handai.. en somi? jangan harap la.... penakut. ececey kata org.. andai kata ia nya terjadi depan mata aku, mau gelabah kot... kalu terjadi depan2 kamu canne??? apa yg  kamu perlu buat???



ha.. aku tak penah minta perkara2 begini terjadi pada aku. tp ari isnin itu hari merasalah, camni citernya, ada la kawan aku sorang ni bt sukarelawan kat pusat perubatan islam, aku just nak tgk kot la dia leh bt rawatan utk dpt baby ke. aku ni pantang la org kata kat ne bagus aku nak terai dgn harapan nak dpt baby...so aku dgn en somi pun gi la tmpt ni...  tmpt ni juga dapat scan anasir 'jahat' yang tak diingini. so... masa mula2 aku gi tmpt ni aku igt tak de apa sgt la.sekali bila sorang ustaz tu mengalunkan kalimah suci alquran, dgn tak semena mena nya, seorang perempuan ni mengerang, pastu menyeringai... hauuuuuummmmmmmm..





terkejut ok.1st time dalam hidup aku benda sebegini berlaku depan mata


masa mula2 tadi, aku mmg perasan seorang kakak ni... tp dia act like manusia biasa. sekali tgk mmg lain mcm je... dia dok tekupkan muka dia ke bantal la hapa la. tp aku bt tak tau je la, mungkin cara dia camtu.. tetiba, dia menyeringai hambik ko...dia merangkak...



 lebih kurang gini la kekdahnya


suara bertukar terus... sumpah aku tak tipu.sume ni depan mata aku, kalu akak tu bt2 berlakon ke apa aku tak tau la. tp waktu tu aku dgn en somi mmg terkejut... dia pandang aku, aku pandang dia. dan keadaan waktu tu mmg panik... geng2 ustaz ada kot kat 5 org keliling dia...sorang pegang leher, sorang pegang tgn kanan, sorang pgg tgn kiri...sama juga dgn kaki. hampir 30 minit juga utk cool down kan dia. pastu baru dapat berkomunikasi dgn benda yg merasuk dia tu... macam2 yang dijanji oleh 'makhluk iblis' itu... dasar syaitan... bila suruh keluar mmg tanak. menurut kawan aku yg bt part time kat situ, katanya akak tu mmg regular customer kat situ.. dia terkena saka harimau... turun temurun katanya... aku baru tau, saka adalah sejenis nama jin... sungguh lepas kejadian itu, aku mmg fobia.. rupanya benda2 mcm ni mmg betul2 terjadi...aku tau syaitan itu mmg wujud.  tp aku tak sangka dia akan masuk dlm badan manusia siap boleh berdialog dgn kita lagi...sama mcm kat tv

3 comments:

  1. Ida pernah lalui semua tu... seram kan! mulut tak habis2 baca ayat al-quran.. takut punya pasal... huu~

    ReplyDelete
  2. hehehhe..en suami chinta pun penakut orgnya..kihkihkih

    ReplyDelete
  3. Akak pun penah ada pengalaman camni. Masa kat U. Budak sebilik akak kena masuk makhluk halus tu. Tp menda tu budak kecik. Suara tukar jadi comel la. Tetiba akak rasa cam mimpi plak bila tgk bebetul. Huhu.

    By d way..dia scan tak apa masalah Eka. Oke ke??

    ReplyDelete