Sunday 29 April 2012

cuak sekejap

kul 9 mlm tadi abah call
duit yg aku masukkan pagi tadi tak de 
HAAAAAAAAAAAAPPA LAGI...................



cuak la aku, nak nanges dah



dah la aku masukkan 1/5 duit utk renovate dgn duit utk sembur anai2
byk tak byk tu... byk la juga bagi aku yg kurang kaya ni
dua kali ganda dari jumlah gaji aku sebulan...

pastu baru teringat mungkin sbb aku transfer ke akaun yg berlainan
salunya 'elaun bulanan utk ma parent' aku transfer dari maybank jerp
sbb gaji aku ikut maybank kan
maybank-maybank takde masalah, skang ko transfer, skang juga dapat
yang aku masuk tadi ni akaun lain, kat cimb which duit saving aku bulan2 la
tu aku pikir
mungkin cimb ke maybank amik masa sket kot
bila ditanya kat fb, mmg betul pun... 
 


leeeeeeeeeeeeeeega sgt. tido jap gi dah boleh tersenyum lah


tp tak tau la bila abh aku dpt amik duit tu
agaknya, amik masa 2-3 hari tak ???
dah la tukang sembur anai2 tu nak tebuk tanah esk
kalu takde juga esk, nampaknya aku kene transfer guna duit gaji aku dulu ler
maybank-maybank
tak payah nak interbank giro sgt la pasni ...
dan tadi, nana cakap ada option instant transfer rupanya
 haisy aku ni...nampak sgt buta it


p/s : tq pada kawan yg terlibat, jasa mu dikenang

3 comments:

  1. seram jgk tu wet byk kalo salah transfer, fuh lega bila dh tau kan Eka..:)

    ReplyDelete
  2. eh name ai terselit *yeke ai tu ;p* tula eka..nana dulu dah pernah terkena..tu yang terer tu..mau tak cuak kan..tp ape2 pon kalo da buat online transaction ni, even to the same bank pon, simpan jela segala reference number..takut plak duit tu sangkut kat tengah-tengah kan..hehe

    ReplyDelete