Saturday 28 April 2012

rumah, rumah, rumah

mood blogging ke laut lagi
masa tu ada
tp on internet je aku dok buat benda lain...
rumah aku kan nak renovate
so sedang mencari idea nak decor rumah
aiseyyy... nak deco dah urusan pecah dinding pun blom
abah serah pada aku bulat2 nak cat kaler apa sume
bercakap ttg renovate rumah
mahal betul bahan mentah skang, upah pun sama naik
retu abah jumpa dgn 1st contractor
upah saja 25k
apakah???? bahan mentah lom campur lagi tuh
tu yg sebolehnya, duit gaji aku tanak usik lag
seboleh2nya nak jimat jerp
nak tampung duit rumah ni...hehehe
ceh cakap je nak jimat, smlm ko beli baju berhelai2,brooch, tudung tu apacer??? 



 biru pun cantik kan??? sejuk mata memandang, sumber dari en gugel

5 comments:

  1. hui, cun2!! sejuk je eka.....:))

    ReplyDelete
  2. Heheheh..saya pun tgh mood decor decor rumah..;p

    ReplyDelete
  3. warna peberet su su tu eka....mmg umah su warna tu..he he he....sejuk hati

    ReplyDelete
  4. Eka,
    kos renovate rumah mmg mahal..
    kalo cari yg bagus mmg mahal tp kerja berkualiti
    kalo cari yg murah..takut siap separuh jalan jer..
    So nak pilih kontraktor kena berhati2.
    Sy nak pasang awning dan tile sikit jer kat belakang rumah yg hanya tak smpi 10 kaki pun kontraktor nak RM6,000. So kitaorg hold jer la dulu..huhu

    ReplyDelete
  5. wah, syoknya nak deco2 rumah.. cantik la wrna tu.. nmpk moden!

    ReplyDelete