Sunday 17 March 2013

aku yang pelupa

pelupa ke cuai... dua dua kot... patut kene hukum ni... gara2 kecuaian aku lah, steamer kami rosak... sblm ni tak pernah pun aku lupa tutup. kalu iron biasa tu penah gak la. kih kih kih. nak buek camno tak sengaja.


nasib ada warranty lagi.nanti balik semenanjung jenuh hangkut benda ni pulak


tp sensitip betui garment steamer nih...kalu iron biasa tuh...aku selalu je lupa tutup suis, balik sekolah baru sedar.cer kira bape jam aku biar iron tu begitu... ok je leh guna lagi, sampai skang. so minggu ni back to normal... pakai je iron lama balik... nanti nak iron kain/tudung chiffon kene hati2 la


 ni juga yang tahan



5 comments:

  1. sib baik ade sterika lain simpan kat umah..kalau x x ber iron la baju..huhu

    ReplyDelete
  2. nory pon selalu lupa tutup suis..
    nak kata byk makan semut, tak jugak..hehhe

    ReplyDelete
  3. samalah akak pun ika,,selalu je terlupa tutup suis iron tu..nasib x terbakor umh..kang kena tdo semejid nti..

    ReplyDelete
  4. eka ekaaaa :)
    ni namanya kepala running nak gi bercuti. hewhew

    ReplyDelete
  5. lupe tutup suis? bahayee tu eka.. macam macam boleh jadikkk.. elektrik kannnn .. pasni kene alert sikit.. ;))

    ReplyDelete