Thursday, 7 March 2013

birthday mama ke-50

alhamdulilah... TERIMA KASIH ALLAH
kerana memberi kesihatan yang baik kepada mama
kerana mengurniakan MAMA yang sangat penyayang dalam hidup ku






TERIMA KASIH MAMA
kerana melahirkan puteri cumel bernama NURATIKA. wink wink
kerana sentiasa ada di sisi kakak
kerana berjaya mendidik kakak menjadi 'orang'
kerana sabar dengan kerenah kakak
kerana menjadi 'sahabat' yang tidak pernah mengecewakan



YA ALLAH ya tuhanku
panjangkan lah umur mama
murahkan rezeki mama
lindungi lah mama
berkatilah hidup mama




HAPPY BIRTHDAY MAMA


tahun ni sama seperti tahun2 sebelumnya
mama sambut dgn abah je tanpa anakanda disisi
maafkan anakanda sbb tak dapat sambut sama2



doakan perjalanan mereka selamat pergi dan balik,amin.. semoga segala urusan berjalan lancar






12 comments:

  1. selamat hari lahir untuk mama eka...

    mesti mama eka bangga dapat anak yg baik dan comel mcm eka kan...

    sejuk perut mama yg mengandungkan eka...

    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tinggi sgt pujian nory tu... semua org pun sama kot... cuba untuk membahagiakan kedua orang tuanya selagi hayat masih dikandung badan...i love my parents :)

      Delete
  2. selamat hari lahir mama...oppsss.....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe... takpe... mama pun mama la

      Delete
  3. selamat hari jadi kepada mama eka

    moga panjang umur , murah rezeki.... :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir makcikk...semoga diberi kesihatan yg baik,dipanjangkn umur,dimurahkan rezeki dan sentiasa berada dlm rahmatNya..Amin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mar.... tq ats doa mar... semoga ALLAH memberkati hidup mar.amin

      Delete
  5. 2012 tarikh tu? biar betuiii? Happy besday mama..... ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupon tu eka beli tahun lepas eida... thn ni baru guna.ehhehe

      Delete
  6. happy birthday mama eka..bestnya boleh manja-manja dengan mama..has tak sempat nak rasa semua tu...

    ReplyDelete