Saturday 23 March 2013

minggu paling sibuk di dunia

yer jatuh kepada....................
minggu ini la. cuma free hari rabu jer.tu pun balik2 rumah terkejut tgk badan shiro berlumuran dgn warna purple + biru. nak tau kenapa? sbb ini...


kat fb aku dah letak, stogrem aku letak, blog pun aku nak letak. 


sapa pakai benda alah ni masa zmn sekolah dulu, angkat tangan... benda ini bukan hanya digunakan untuk baju ye tuan tuan dan puan puan, tetapi untuk haiwan ini juga.



mungkin dia dah bosan dgn warna putih di badannya...maka dia mengambil keputusan untuk mencelup dirinya sendiri menjadi warna purple. aku tak tau camne dia golek2 kan badan dia di atas nila tu. sbb sebaik saja sampai ke rumah aku tgk badan dia dah bertukar warna. disebabkan terkejut terus aku amik dia rendam dalam air.rugi pulak rasa sbb tak sempat snap picture dia kene nila. dah la warna pekat lagi tu tak campur dgn air kan. habis dinding toilet aku kaler purple... nasib la bila curah denga air dpt tanggal.





hari ni last tido dgn shiro.esok pagi nak hantar shiro masuk hotel... sbb tuan dan puan nak berjalan sampai mingu hadapan.mesti rindu kat shiro nanti.... jaga diri ye shiro. duduk hotel jgn nakal2 taw... jgn main2 nila lagi taw.nanti org marah awak nanti



entry smlm,tp tak sempat post.kini aku sudah sampai di destinasi cinta,baru post



5 comments:

  1. sabah ehhh... skrg eka g mn2 kne pk kucingkan... hihihi...

    ReplyDelete
  2. Tu la eida.tersekat sudah.tp takpe la mudah mudahan leh buat eka kurang berjalan sket

    ReplyDelete
  3. haha lama tak nampak nila ujala ni pakai zaman sekolah je. takde ke gambar shiro jadi biru u? buat hal betul la haha

    ReplyDelete
  4. alaaaa.... igt ade gmbr shiro kaler biru... huuu

    ReplyDelete
  5. notty eh shiroo....main nila plak dia...
    nasib baik si laura tu pemalas , keje dia tido je...tak rajin memunggah...
    kalau tak, naya je kena hambat dgn mak nory..hehehe

    ReplyDelete