Saturday 2 March 2013

menang contest wei...

assalamualaikum




dengar sini wahai rakyat jelata.. beta mahu membuat pengumuman penting. hehehe.. nak tau tak apa... alhamdulilah, dengan izinnya saya telah MEMENANGI PERADUAN FOTO CUTI-CUTI TERENGGANU!!! 1st time dlm hidup menang contest... bangga jap... sebelum ni ada juga aku join contest, tp TAK pernahnya dpt.. so give up la. mmg malas nak join any contest dah. disebabkan itu juga, aku selalu berfikiran -ve pada pihak penganjur. aku selalu ckp ala tipu je tu...saja nak tarik minat org. rupanya betul2 kali ni. ceritanya begini... bulan lepas. fb VISIT TERENGGANU menganjurkan satu contest. ala mudah je. main letak2 gambar. gambar tu mesti di Terengganu. jadi aku korek2 dlm khazanah aku gambar kami 2 tahun lepas di Pulau Redang. setelah ditimbang tara, aku pilih gambar2 ini... kira habis cun la kot gambar tu agaknya


 air laut di di Pulau Redang mmg tiada tandingannya


dan si nemo ini... best moment bila aku dpt capture using my waterproff camera...


nak tau apa hadiahnya.. ehheh... tunggu nanti sampai i share dgn uols. tak sabarnya...


4 comments:

  1. wah bestnya u. bercuti ke terengganu ke? ah jelesss

    ReplyDelete
  2. tahun lepas nory menang contest time anniversary pertama...

    dapat hadiah pakej bulan madu..


    save budget untuk anniversary...

    hehehe...


    **Tahniah eka...=)

    ReplyDelete
  3. Tahniah eka !pulau tedang mmg cantik...

    ReplyDelete
  4. tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;)

    ReplyDelete