Tuesday 19 March 2013

kes silap org lagi :)

godek2blog,sekali nampak entry yg patut publish tahun lepas.tahun lepas?hahaha...sabar je la. camne leh ada lg yg tertinggal ni.





baru2 ni ada aku ckp sekolah aku bt camping. waktu mlm ada persembahan bg setiap unit beruniform. ada la sorang budak tu dok dekat2 dgn aku, bila aku mengesot ke tepi, dia pun turut sama mengesot... sekali dia cuit aku n nak berbisik sesuatu ke aku.bila aku toeh je muka ke dia... ehhhh cikgu !!! hahhaha... aku gelak dia pun gelak... dia minta maaf sbb salah org. lawak toi la



 camne la leh salah org


 cikgu sket punya vogue ni...ehehhehe


ye... kalu berdiri mmg nak sama saiz sbb spesis terancam cikgu nya. tp dpt beza kan...


6 comments:

  1. hahaha...awat tak layan cikgu..tengok dia nak bisikkan aper...ada gossip kut...comey lah...

    ReplyDelete
  2. heheh sekali imbas nampak comel same mcm murid2 nye la..haha

    ReplyDelete
  3. Salam Eka, sihat?
    hope sihat sihat sokmo...
    kes salah org tu mmg penah tejadi kat Me.. ingat laki kite kat sebelah.. skali silap org daa~ mujur tak tarik lengan org tu, bahahahaa!!!!

    ReplyDelete
  4. hekhek. cikgu omey sangatttt! ;))

    ReplyDelete
  5. cikgu..

    cikgu ngn anak murid dah sama tinggi dh :P

    tapi cikgu jugak yg tercute sekali.. :)

    ReplyDelete
  6. haha comel je. nk buat cmne cikgu pun dh sama size comel gitu kan

    lama tak update u mane hilang?

    ReplyDelete