Friday 1 July 2011

alamak lesen dah mati !!

semalam baru aku perasan rupanya lesen kete dah lama mati... suppose bln 8 thn lepas...maksudnya bln dpn gnp setahun tak renew... aku tak tau camne aku tak perasan. time abah suh fax lesen dgn ic utk claim insuran kete baru aku perasan... tgk kat driving license 20.8 2010... arini bgn pagi laju je ke pejabat pos utk renew lesen, since arini cuti sbb smlm hari sukan kan... so setle semua benda






aku rasa, ni je kot kenangan aku dgn kete aku ni... bulan 8 ni juga sepatutnya birthday dia yg ke-5... tak sangka jadi camni. tp aku lebih bersyukur sbb abah selamat jauh di sudut hati aku tingin nak tgk camne rupa dia skang... tp abah tak sempat snap...skang dah ada kat workshop@perodua pun... buat pengetahuan, kete ni byk sgt jasa pada aku... dia juga harta pertama aku dgn keje sebelum ni...dan ni la kali pertama accident... adakah ia petanda suh beli kete baru???? oh tidak..nehi hey...aku syg dia...walaupun, dia hanya lah kete murahan dan buatan mesia saja, aku tak penah menyesal sbb memilikinya... selagi boleh pakai, mmg aku akan pakai je dia....insyaallah

3 comments:

  1. kereta yg byk berjasa tu jgn disebut2 nak di jual eka..majukkk kete tu he he he

    ReplyDelete
  2. ha tu la su...itu pantang dia....tak2 balik nanti nak hug ketat2...cayang dia

    ReplyDelete
  3. setahun baru eka perasan? wah, bz betul yer sampai x perasan lesen dah mati.. hihihi.. x kisah la kereta apa pun eka, janji boleh guna stp kali diperlukan..

    ReplyDelete