Thursday 7 July 2011

♥ ♥ hammock @ redang island

huh dah lama tertangguh cite redang ni...canne nak buat ae...malas betul nak update... lepas je boat mendarat di kawasan pantai, aku n family terus menonong ke satu kawasan yg aku rasa daya tarika redang gak kot... iaitu kewujudan hammock... bukan kat perhentian tak de, tp ni hammock secara pukal...byk gile la pendek kata... hammock ni dekat dgn redang lagoon... cer bayangkan... dengan angin sepoi2 bahasa, laut membiru terbentang luas... sangat heaven okeh.. masih segar lagi semua memori itu



sapa budak tecik 2 org ni


oh ibuk eka dgn pak pidaus rupanya


ni aku tak tau... motif jd camgini...apa yg aku suka sgt tah  le...*nyampah*seb baik candid by abah


dah tacing la pulak ha.....


mereka berdua pun mahu.... pasangan yg sgt romantis bg aku. hingga saat ini masih jalan pgg tgn


oh cermin mata itu mcm bisa ku kenal aja...wink wink *tp rokok kat tgn bt aku skt ati*
tetiba nak tempek gambar budak ni seketul *aku mmg takde bakat edit pic.huduh gila*



dah puas jalan2 + fotogedix kat sini, baru ngegeh nak anta mama dgn abah berehat... nak tau kami melepak kat mana... tunggu next entry okeh



i love my family so much....

6 comments:

  1. moga kita nnt pun mbila dah menginjak ke phase veteran akan romantik macam tu kan eka...kekal bahagia..amin

    ReplyDelete
  2. Tenangnyaaaa.. Kita dua orng ni mmg suka berjalan kan?? Hehhee cuti2 ja dah plan dlm kepala otak nak pi mana.. Hehehe ke mana pula plan lepas ni eka??

    ReplyDelete
  3. oohhh cutenya spek ibu Eka.. kirim salam pada dia ye..

    ReplyDelete
  4. suka jugak bila tgk mak abah eka.. romantik!!

    ReplyDelete
  5. susu : amin...smoga kita pun camtu jugak nanti


    yunny : a'a...tp eka g percutian budget je yunny...yunny dah lepas ke negara omputih.eka sini2 je.ikutkan nafsu mmg nak pi jauh tp kene ikut budget

    lina : sgt cute...itu adalah spek pinjaman

    ReplyDelete
  6. zana : sangat... eka arap sgt kita dpt jejak langkah mak bapak kita yg romantik tu

    ReplyDelete