Tuesday 5 July 2011

sekitar sukan sekolah

Hari khamis lepas berlangsungnya sukan sekolah SKTB bertempat di padang sekolah... eceh...intro cam  nak wat report je kan... ok2 aku bukan jenis yg macam tu..tak pandai aku nak ber formal2 ni... tak mo cakap byk, tgk gambar je la ae...


sehari sebelum penutupan,  aku diamanahkan menjadi hakim lontar peluru utk kali keduanya



pergh...lontaran yang baikkk. kagum tgk gambar ni, sbb aku snap guna compact camera je



 see the leg aaa....... sume size L tu


 hah??? apa jeling2? ada bran?! meh masuk padang ar


 atlit pompuan pun leh tahan.  mantopppp


atas ni semua gambar sehari sebelum...tapi pada hari kejadian, tanpa disangka sangka... hujan turun dgn lebatnya... sehingga menyebabkan 'detik hitam' itu berlaku. abes terganggu acara balapan... sian budak... tp derang lagi suka kot...cer tgk


 oh budak baju biru tu bukan nak tunjuk cara amik air semayang ye, tapi...


cara memeriahkan pesta air...siap buat kuak lentang bagai. malas ckp byk...larang tanak dengar



puas main air, kita main lumpur pulak yerrrr...hoyeahh


 pastu menempek kat cikgu atika pulak.ha...elok....



aku layankan ajer..tapi.....tapi tapi....

 jgn sampai lumpur2 tu lekat kat aku dah... kalu tak, karate kamu org



actually aku tak puas hati sgt dgn sukan tahunan kali ni... thn lepas, rumah rentap dapat no satu...thn ni kecundang, tp ok la... tak la corot sgt...no 2 dari 4 pasukan. mungkin faktor atau pun keadaan padang yg licin.lagi pun, adat la kan dalam pertandingan pasti ada menang dan kalah. janji aku happy dgn en somi. tp jap... ni jeles ke apa,



 saja amik gambar time aku tak ready kan... tu la bila mitak tlg, sume angkat tgn nak amik gmbr


3 comments:

  1. sporting cikgu nie...best la dpt cikgu mcm eka

    ReplyDelete
  2. Hai eka....eka nie mesti ramai murid suke nie yer x?..hehe

    ReplyDelete
  3. susu : sikit la sporting...tp sumtime kene tegas gak


    illa : tak jugak illa...kalu eka naik hantu...abes la sume

    ReplyDelete