Wednesday 6 July 2011

::: mogok sama itu en somi :::

ini adalah motif WW tadi di published
diingatkan, entry ni tak penting pun cuma sesi lepaskan geram pada en somi je
terkejut aku tgk cekak aku jadi cengitu
again... ni kali ketiga taw... sila rujuk entry lepas
kali pertama dia tak sengaja...tak pe la.maafkan je
kali kedua...hai...patah lagi... nak kene ni
masuk kali ketiga
apakah maknanya, dah pesan pun
jgn ganas2 dgn cekak
kitorang ni suka main2, kadang2 dia sarung kan cekak/tudung kat pala dia
kadang2 dia nak pakaikan aku cekak...
tp kalu dah cekak tu di pegang cam nak kopek buah durian mau tak patah

ni lagi satu mangsa keganasan


aku rasa mmg tgn lelaki camtu kot
benda2 halus ni mmg tak leh dpt kat tgn dia
sama gak kalu aku bt kuey ke apa
kalu bg dia pegang, abes relai...hmmm


tak kira, syg tau abg baca blog syg
ganti dgn kadar segera.......cepat !!!!!!
kalu tak,menyinga la seinga betina abg ni
ggrRrarggrrrr...


5 comments:

  1. org laki ada setengah camtu kot eka..somi mya pun camtu...dkt mana dia ada kt situ la sepah..ntah apa dbuatnya...tp suke tgk cekak2 tu..comel2..

    ReplyDelete
  2. keh keh keh,,,angkara en somi rupanya....
    ganti jangan tak ganti

    ReplyDelete
  3. hihi.. habis mengamuk dah cik puan eka ni.. sabar yer eka.. nnti mesti encik suami beli 3 cekak terus.. hihihihi..

    ReplyDelete
  4. mya : tu la kan mya.cam eka ni mmg tak biasa...sbb mmg tak de sedara lelaki

    susu : ye la su...angkara si dia sbenarnya

    zana : tu la zana...nak menyinga dah ni..GGggGggGRRRRRRRrrrrrrrr

    ReplyDelete
  5. comelnya singa... mcm tak percaya eka leh jadi singa~ kekekee

    ReplyDelete