Sunday 10 July 2011

♥♥penginapan di redang

baru je sudah jahit seluar en somi... huhuhu...teringat masa bujang dulu, aku kene jahit suar abah...skang tugas masih sama, cuma customer nya yg berubah. korang jgn salah paham, aku jahit suar derang sbb terkoyak, kalu dari kain nak jadikan suar tak pandai la aku... ok dah.berbalik kpd topik utama... apa yg aku perhatikan... pulau redang nya facilities lebihhhhh pelbagai... kedai sourvenir pun byk pilihan... ye la.. redang kan the most popular and well known island... so accomodation dia pun... perghhh!!! jap gi aku akan citer kan beberapa resort yg best utk didiami... berbalik pada entry sebelum ni... pas naik buai, aku anta mama n abah berehat kat laguna island resort...utk rehat2, makan2, guling2 kat situ... kami dua laki bini... ada agenda tersendiri...jeng jeng jeng


berjalan2 di tepian pantai sambil berpegangan tangan...sgt besh ok


seiring sejalan


sambil mencari kulit siput


dan juga menghayati keindahan alam


lepas tu sunbathing atas kusi oh ya, belakang kusi ni ada banyak resort, antaranya




Laguna Island resort


en somi dok tgk apa tah




Redang Lagoon. kat sini la byk gile hammock



Redang Beach Resort


ni antara resort yg berhampiran... ada byk actually... yg paling penting, ke semua resort tu nampak teratur, bersih... omputih pun ramai... apa yg aku perhatikan laut kat sini lebih membiru dari perhentian... jadi... mmg tak menyesal la kalu stay area sini. mmg terbaik... next entry akan aku kongsikan kehidupan di dasar laut pulak... tunggu yer...



5 comments:

  1. heee..besh kan redang.. saya gi redang dlu menginap kat redang lagoon..satu2nya owner org melayu.. chalet paling murah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ye ke...kene support ni.eka tak tau pulak

      Delete
  2. Sue Baharuddin

    Tak sabar nye kita nak gi redang ni...duk chalet tempat su duk gak...

    Best nye tgk eKa n husband gi vacation

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama bercuti ye wak...redang terbaik

      Delete
  3. Slm..sy runner pekej ke pulau redang
    Sesiape yg berminat nk bercuti ke pulau redang bleh call or whatsup no ni..
    0179799773 atau lawat fb page..
    Blackyellowholiday

    ReplyDelete