Thursday 14 July 2011

festival flora putrajaya

aku terpanggil nak bt entry berkaitan festival ni dah lama... sejak tgk picture kat blog iza lagi... tp pas tgk buletin utama tv3 tadi... lagi la aku teruja. rupanya binatang2 ats boat tu pun bergerak jugak...hm aku yakin. sume org dah pegi... bestnya korang... naknya yg kaki snapping cam aku... dah la penuh dgn bunga2an.. aku yg tgk kat tivi ni pun, terpesona... apatah lagi yg realiti.... naknya lampu lip lap2 di waktu mlm.cantik...suka je aku...

amik dari blog iza

yang ini mmg cantik dari alam realiti lg. mmg terapung ats air...suka


sampai bila ye benda alah ni...mula nak atur jadual balik malaya ni...tp dlm jarak terdekat ni tak de cuti lagi...sad sad...canne nih??? kalu la aku kat semenanjung...leh la lari kejap tgk... dah tu tok ngah aku yg kat putrajaya pun dok panaskan aku...ckp cantik la, lawa la....bla bla bla


pic krd tu iza

9 comments:

  1. akak lom gi lagi. Tnya asben akak nak gi siang ke mlm, dia kata nak g yg mlm ni.
    So, ari Sabtu ni la kot. Huhu

    ReplyDelete
  2. oh...tolong la pegi cpt kekda...spy terubat sket keinginan hati eka ni.snap guna cik nik cantik2 taw

    ReplyDelete
  3. eka..su dari start fest flora ni dok rengek2 nak g...tp orang itu teramat la bz....rasa nak g sorang2 je......tp kang sape nak take pic gedikk su su sorang2 sobbb sobb sobbbb...

    ReplyDelete
  4. wahhh mcm best je.. tapi sekarang lebih suke duduk rumah dari berjalan-jalan ni..

    ReplyDelete
  5. ain dah g dah.. tapi gambo tak update dalam blog lagik.. pakai kamera handset je.. kalu sempat ain letak tuk tatapan eka ye

    ReplyDelete
  6. mmg comel la...
    sy yg duk dkt sni pun xpergi2 festival flora nie sis..hhahaha..
    Biase la, bila dkt xnak pergi plk, yg auh beriya2 nak g..hihihi

    ReplyDelete
  7. nak wat camne Eka..kita dok 'obersiiii'...

    ReplyDelete
  8. floria ni sampai ahad.. zana dh pergi tp sekejap jer sbb ada hal kecemasan pulak masa tu.. so cdgnya esk nk gie lagi.. mmg meriah floria ni eka.. masuk jer situ, bau bunga ros sana sini..

    ReplyDelete
  9. rasanya ada lagik festival flora ni smp ahad 17hb berita informed malam tadi :) cantek2 kan...hehe..

    ReplyDelete