Saturday 2 July 2011

berjogging dgn si comel

arini, ada larian 1 murid, 1 sukan, 1 malaysia...banyak benau satunya...hmmmppp... jadi cikgu cikgi ni pun amik kesempatan utk berjogging sama la... aku idok la jogging... kalu kaki ni tak sakit nak la jugak.so aku jalan2 jer...rugi oh.kata nak kurus.sepatutnya aku grap peluang keemasan ni utk kuruskan bdn...cey...macam la ko terus kurus dgn skali joging... ok tanpa membuang masa, aku nak tunjukkan budak comel yang aku maksudkan tadi



sebelum tu, perkenalkan ni sekolah aku, cantik kan!!!



mana satu aku??? cer teka cer teka :)


yang pakai suar jeans tu la... boley suar track aku jemur smlm tak kering2.dah la satu tu je yg aku ada



ni la budak comel yang aku maksudkan, yang kurus tu kakaknya..geram...rasa cam nak bt bantal peluk


actually ni anak kawan aku... baru masuk pra sekolah... comel sgt dua2.dah la sporting...org berlari dia pun nak gak...mak nya lepas ke belakang...tak larat nak kejar dia...so aku la amik tugas... bkn apa takut kene langgar dgn budak2... dah la kadang2 dia lari tersasar ke tempat lain, amik line org.seb baik tak kene langgar dgn kakak2 sekolah rendah... pecah peluh jugak la jogging dgn dia...tak padan dgn kaki sakit



sayer ni sgt la lincah...



 huh penat...berpeluh2 lepas lari


 skang masa utk posing pulak



 kakak sayer pun nak jugak


ni kakak aunty eka... comel tak kami dua


 hihihi peace :)



8 comments:

  1. ala sgtla comel...bes kn jd cekgu.blh tgk ank2 murid comel.

    ReplyDelete
  2. comel mmg comel...........
    cikgu tu pun comel he he he

    ReplyDelete
  3. hehehe..dua2 mmg comel..hehehe..kasut pink yer..:)

    ReplyDelete
  4. masyaallah comey btol due orang tu..nak2 yg kecik tu..hehe cikgu eka pon comey jugak ;p

    ReplyDelete
  5. kekda : comey kan.... :)

    myazara : hm tu la..kadang2 nak marah yg comel2 tu pun tak sampai hati

    susu : cikgunya nampak je mcm comel...sbb terkena aura budak comel tu

    illa : ops nampak kasut pink tu ye.malu2

    nana : anugrah kan.best la dpt ank comey...cikgu eka jadi comey sbb dok sbelah bdk comey je tu

    ReplyDelete
  6. comelnya.. geram jer tgk pipi dia, rasa nak geget jer.. hihihi.. gmbr last tu sgt cun ok!! suka sgt!!

    ReplyDelete
  7. zana : eka pun geram tgk pipi bam bam tu....

    ReplyDelete